torsdag, februari 21, 2013

Ingen rast ingen ro..

Sjätte arbetsdagen idag och jag ska börja mitt nya jobb, spännande. Det är dock inte förrän klockan tre så jag ska ägna dagen åt att ligga i soffan, läsa och äta praliner. Eller nej, det ska jag ju inte, who am I kidding? Jag ska städa för det ser ut som fan här hemma och då får man lägga sina få lediga timmar på det. Kalle har precis tagit barnen till förskolan så nu har lugnet lagt sig efter stormarna Nemo och Leon. Så nu drar jag igång lite musik och kavlar upp ärmarna och välkomnar denna torsdag med att skura toaletten.


Två av mina darlings...

4 kommentarer:

Ninni sa...

Fy va jag är avundsjuk på att du kan vara hemma utan barn!! Det är så svårt att städa och fixa medan man tar hand om två vilddjur!!

Linnéa sa...

Ja jag försöker alltid städa på dagen om jag är ledig eller jobbar kväll. Fördelen med att jobba skift! :)

Anonym sa...

Gillar!

/Kalle

Magdalena sa...

Vilken söööööt bild!