lördag, januari 14, 2012

Utklassade

Dagen började med att hämta upp kaninen i Agusa. Vilket paradis han kommer till nu, efter att ha bott i en låda utan mat och vatten i hela sitt liv. Hoppas nu att vaccinationen gör sitt så att han klarar sig..

Jag åkte vidare till Degeberga och hälsade på familjen Pohla-Nilsson och beundrade den senaste lilla familjemedlemmen, lilla Siri med den goaste pussmunnen. Jag har beställt en så fin present till henne men den hade tyvärr inte kommit innan jag åkte, men självklart hade det kommit en avi med posten idag.

Jag kom hem vid 17-tiden, installerade kaninen och började med middagen eftersom Kalles föräldrar skulle komma. Vi bjöd på potatisgratäng med paprika och ost, lammfärsbiffar med fetaost och sallad. När barnen lagt sig spelade vi På Spåret och jag har nog aldrig känt mig så dålig. Kalles föräldrar kan allt! Och som om det inte var nog fick vi sjukt många sportfrågor och det är både mitt och Kalles sämsta ämne.

En härlig fredag med andra ord! Nu ska vi sova och imorgon väntar ett träningspass och kloklippning på kaninen.



Inga kommentarer: