onsdag, oktober 27, 2010

Framsteg!

Igår natt vaknade Nemo till och var lite ledsen men somnade om rätt så snabbt och i natt sov han hela natten utan ett ljud. Det är ju helt otroligt och skönt både för att vi får sova bra och för att det bevisar att han bara gråtit om nätterna för att få komma till mig, inget annat.

I morse vaknade jag med ont i halsen och nu är jag rädd för att Nemo också ska bli förkyld för det känns som att då kommer våra nya rutiner att sabbas. Halsen är bättre nu men näsan känns lite snuvig men jag hoppas att Nemo inte smittas.

Jag hoppas så på att isoleringen av vinden blir klar i helgen så jag kan göra i ordning Nemos rum så han kan flytta upp. Det ska bli mysigt att kunna tända lampan och läsa eller se filmer och serier på datorn i sängen igen.

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Ja är det inte de ena så är det de andra:-( Hoppas att du inte blir sjuk och att han inte blir smittad! Här har vi ännu, peppar, peppar hållt oss friska!!
Kram K