tisdag, augusti 10, 2010

Nemo gjorde sitt fjärde besök på Teddystudien idag och var som vanligt väldigt duktig. Jag köpte en pippitröja till honom i belöning men jag vet inte om budskapet gick fram.
Vi hälsade på Maggi och Alba en sväng och Nemo blev så kär så kär och la sig över Alba och pussade henne på munnen hela tiden. Sen försökte han lyfta upp och krama henne men var lite för svag så det gick inte så bra. Maggi fotade dem så jag ska visa en bild sen när hon mailat dem.
Och på tal om foton, jag fick bilderna från Föräldrar och barn-fotograferingen i torsdags och bilderna var så fina! Jag ska fråga om jag kan få visa någon för er.
Jag ska nog läsa lite bloggar nu och sen gå ner och titta på Prison Break, sjukt bra! Såg sista avsnittet av första säsongen och första avsnittet av andra säsongen igår. Lovely!

Inga kommentarer: