söndag, december 27, 2009

Igår hade vi julafton i Kättbo med mina föräldrar och det var jättemysigt. Vi fick fina presenter allihop och det verkade som att våra blev uppskattade. Nemo tyckte det var en otroligt spännande kväll och vägrade lägga sig. Han var gnällig av trötthet så Kalle gick upp och skulle lägga honom. Då blev han helt hysterisk och vägrade verkligen sova så han fick vara uppe ett tag till och då satt han snällt i pappas knä och kämpade mot tröttheten. Tillslut gick det inte längre och när jag tog honom i min famn somnade han på en sekund.

Idag har vi varit i Horrmund utanför Sälen och hälsat på min moster och imorgon ska vi till Mora och se om vi kan fynda något på mellandagsrean.

Annars finns inte så mycket att berätta, vi har det bra här och det är lugnt och skönt. Nemo är inte riktigt sig själv men det är tanden som spökar så jag hoppas den spricker igenom snart.

Inga kommentarer: