fredag, oktober 16, 2009

Nu är det fredag igen och det är sjukt så snabbt veckorna går.

Idag ska jag och Marie åka till Malung för att hälsa på min mormor och ta en fika med Marika, Emma och Vilmer. Det regnar ute och är riktigt grått men jag hoppas på bättre väder imorgon.

Det kan inte vara så kul att vara ute i skogen och jaga nu. Det har inte gått jättebra denna veckan för det verkar inte finnas så mycket älg som de trott. Men de har sett både björn och varg i skogen nu så det är antagligen därför. Kalle har iallafall skjutit på en älg men kulan gick igenom nåt innan den kom fram så den satt precis innanför huden på älgen som min pappa fällde strax efter. Typiskt att det inte blir så mycket kött i år när jag har börjat äta det.

Ikväll blir det tacos!

Vad hittar ni på i helgen?

Inga kommentarer: