tisdag, september 01, 2009

Nemo har uppvaktat mig hela natten och morgonen med jämna mellanrum! Vilken snäll liten kille.. Kalle väckte mig klockan 5 imorse och gav mig paket. Av honom fick jag Nikki Sixx - The heroine diaries och av Nemo fick jag en Volumaster! Sen ska jag få köpa löshår också. Ikväll kommer Kalles mamma och pappa hit med tårta så det blir visst lite firande idag.

Sen vill jag säga ett jättestort grattis till Ninni och Mikael som äntligen fick sin Cedrick idag! Jag gissade på den 1 september så jag undrar lite vad jag vinner. Min lilla lillasyster som gissade rätt på Nemos födelsedag fick ju en kanin av mig, det var en fin present.

Jag håller även tummarna för att min vän Emma som hade BF den 17 augusti och blev igångsatt idag snart får sin lilla bebis.



Tack alla ni som sms'at, ringt och gratulerat mig på ett eller annat sätt idag. Ni är så lovely!

3 kommentarer:

Lina sa...

ttis på födelsedagen!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!

Anonym sa...

Du ska få 300 råttor av oss!! Grattis!!

// Mikael