tisdag, mars 24, 2009

Även om ni kanske tycker det är sjukt tråkigt så måste jag ju göra ett kaninbebis-inlägg idag med. Jag var nyss ute hos kaninerna och alla ungar växer och mår bra. Men det ser ut att bara vara en helfärgad, jag kanske såg fel innan? När jag kollat ungarna så gick Hilde in till dem och så fick jag se när de diade! Och ljudet av ett tiotal små kaninbebisar som smackade i sig mjölk var det mysigaste jag hört. Det måste ju betyda att Hilde är väldigt trygg med mig som kan visa att hon har ungar framför mig eftersom kaninmammor annars inte låtsas om som någonting. Jag försökte räkna dem och fick det till 11 stycken idag.




6 dagar gamla idag

5 kommentarer:

MiaMaria sa...

Jag gillar den helsvarta bäst!!

Unknown sa...

De är så sjukt söta!

Elin sa...

Vilka sötnosar!

Anonym sa...

Ååh, vad snuttiga.

Anonym sa...

Vad häftigt! Vilka småttingar :)