måndag, november 26, 2007

Internet funkar, LOVELY.

Lördagen var en mycket bra dag. 11 mötte jag Helena och Jessica på stan och vi gick för att äta brunch på Smak. Jättegod mat och vi tog god tid på oss med pasta, äggröra, lax, sallader, nybakat bröd, brieost, Janssons frestelse m.m.
Efter maten drack vi té och åt clementiner och tiden rann iväg. Framåt 15 var vi sugna på efterätt och köpte varsin chokladkaka som var underbart god. Vi satt kvar ytterligare och tillslut kände vi det var dags för vin och då var kl nästan 16. Lite innan 17 och lite smålullig fick jag kasta mig på cykeln och trampa hemåt eftersom jag skulle vara på fest kl 18.

Det längsta restaurangbesöket nånsin men det var sjukt trevligt iallafall. Kvällen blev riktigt rolig och bilder från den kan ni se här.

2 kommentarer:

LolitaRegina sa...

jo, om jag skulle börja äta som jag gjorde innan direkt efter de här tre veckorna med pulver, då skulle jag såklart gå upp alla kilon rätt snabbt. men programmet som jag går sträcker sig över ett halvår, och efter de här tre veckorna ska jag succesivt öka kalorierna/matintaget, för att lära mig att hålla vikten. så, jag hoppas det kommer fungera, för den här perioden är fruktansvärt jobbig.. :/

Lena sa...

Låter jätte mysigt med brunch! Serviceyrken har både för- och nackdelar. Man får försöka tänka på allt positivt, men fan vill aldrig träffa kärring-j'vlen igen!