torsdag, juli 12, 2007

SEGER!!!


Efter mer än 5 veckors väntan fick vi tillbaks våran sista, stora juridiktenta.
Och jag klarade den!!! Fy fan så jävla underbart skönt!
Och inte bara blev jag godkänd, jag fick högst poäng i klassen, IGEN!

Fatta vilken sten som lyfts från mitt bröst! Jag har klarat ALLT! Har inga rester eller kompletteringar, och jag har dessutom fått BRA resultat på allt jag gjort.

Fy fan vad jag är bra! (BÄST)

------------------------------------------------
Till Linda:


Ser du nu vad som är annorlunda??? :)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Monica Geller Jönsson! :)/lisa

Anonym sa...

Du är jätteduktig! grattis igen.
Vi ska fira imorgon med en bra lunch.

Anonym sa...

Vad var det jag sa???!!!!! Du är skitduktig (och fan vad gött att du äntligen har fått besked) Kram!

Anonym sa...

Grattis som tusan!!! Fy vad skönt det nåste vara att veta att du klarade den!

Mirja sa...

Grattis! :)

Conny sa...

Vad duktig du är!!
Grattis! Grattis!
Nu kan du njuta även mer under sommaren eller hur?

Kram

Anonym sa...

Grattiiiiiis ;D

Anonym sa...

Ååh grattis!! :D

LolitaRegina sa...

måste ju också säga grattis =)
och sen vill jag säga att du är så himla fin på den bilden där du har den gula klänningen, det är en superlyckad bild!

Anonym sa...

Grattis grattis till dina pluggresultat! Och även dina tidigare viktresultat... inspirerande :)

MiaMaria sa...

Grattis till tentan!! Vet inte om jag hörde av mig igen eller vad jag gjorde.. tänkte bara säga att jag kommer den 28e.