fredag, maj 18, 2007

Lovely fredag...

Igår var jag och Kalle hos Maggi och Ola hela kvällen. Vi lagade bakad potatis med goda fyllningar och hyrde två filmer och åt popcorn, melon och glass.
Supermysig kväll, tyvärr ses vi så sällan pga av att både jag och Maggi har sjukt mycket i sklan nu och jobbar extra. Tiden räcker inte till. Men i sommar ska vi vara i Malmö och jobba båda två så då får det bli lite ändring!



ÅÅÅÅÅÅ varför klippte jag mig??? Jag måste ha varit psykotisk vid tillfället...


Snart kommer Lina hit. Vi ska börja på hemtentan i psykologi och sen ska vi ner på stan för att handla oss något fint för att fira att vi klarade juridiktentan..
Jag är sugen på dessa två från Indiska:




Imorgon är det sambaträning igen och efter det ska jag och Kalle åka med Kalles föräldrar till Köpenhamn för att gå på en utställning och sen äta middag. Kommer bli kul, hoppas vädret är fint också.
På söndag skulle jag väldigt gärna spela brännboll eller något annat kul om vädret tillåter. Hör ni det Grannarna?????

2 kommentarer:

Anonym sa...

Brännboll! Jag är på, ring om det blir nått :)

Anonym sa...

Låter verkligen som en kanonmysig helg!