måndag, mars 06, 2006

12 dagar kvar...


Fy fan vad jag hatar det här vädret! Jag hatar att det snöar direkt jag går utanför dörren! Jag hatar att jag får vassa snö"flingor" i ögonen när jag cyklar! Jag hatar att vara helt frusen och kall en hel dag i skolan!
Och sen så hatar jag alla förbannade jävla "medmänniskor" som gormar efter en när man råkar cykla ett par meter på trottoaren! Och jag hatar gubbfan som nästan körde på mig med sin bil och sen inte ens höjde handen i en ursäkta-vinkning när jag fått kasta mig av cykeln!
Jag hatar att vara ledsen hela tiden, och jag hatar ännu mer att det är andra som får mig att må så här!


MEN!!! Jag älskar min Kalle! Jag fick världens finaste brev idag och när jag läset det så grät jag, av lycka. Det var så fina ord, så väl beskrivet hur han känner och det gav mig total lycka! Fan vad jag älskar honom, han får mig att må bra och han gör mig LYCKLIG och TRYGG!
Han är en keeper, för alltid!


Resten av befolkning kan fara rätt åt helvete.
(Förutom vissa få utvalda, ni vet vilka ni är)

Inga kommentarer: